34 nous centres han rebut aquest curs el Distintiu d’escola verda i 3 han estat guardonats amb el Premi Escoles Verdes 2017. L’acte de reconeixement ha tingut lloc el dissabte 25 de novembre al Museu de les Aigües de Cornellà.

Dos centres han estat guardonat en la categoria de reconeixement a una trajectòria de millora continuada en el procés d'ambientalització integral del centre:
- Escola Bressol Municipal Els Gallarets de Santpedor
- Escola de La Riba
En la categoria d’actuació singular vinculada a prevenir o reduir el soroll en un centre educatiu el premi ha estat per l'Escola Rosella de Viladecavalls, per al projecte de “Sensibilització vers el confort acústic”

Més informació

Ja teniu disponible la memòria del programa Escoles + Sostenibles de Barcelona del curs 2016-2017. Descobriu les iniciatives i accions empreses pels centres educatius que en formen part.

+ INFO

El Prat ha celebrat durant tot aquest 2017 el 30è aniversari dels programes d'educació ambiental. L'any 1987 el Prat va iniciar les visites d'alumnes de la ciutat als espais naturals del delta de Llobregat. Es va iniciar de forma pionera i actualment més de 500.000 persones hi han participat.

Durant aquest any s'ha iniciat el desenvolupament d'un nou programa educatiu sobre agroecologia amb el nom "Apropa't al camp" obert a tots els centres educatius del país.

La xarxa "Al Prat, escoles més sostenibles" ha gaudit d'aquesta celebració amb activitats extraordinàries diverses i amb la realització d'un vídeo sobre la xarxa que podeu veure en aquest nou espai al web municipal.

Els alumnes de 6è de l'Escola Lumen de Terrassa van guanyar el Premi Conviure del Parlament de Catalunya amb l'elaboració d'un "Projecte de llei per a regular les actuacions per a fer una escola més sostenible i respectuosa amb Medi Ambient". Els hi donem l'enhorabona.

Més informació

Els dies 16 i 30 de novembre de les 15 a les 17 hores al Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental II les escoles de la Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Terrassa (XEST) realitzaran el seminari "Participació, sensibilització i motivació amb recursos i eines digitals" a càrrec de la Sra. Núria Fusté.